دستگاه رئومتر مدل MCR x2

دستگاه MCR با قابلیت انجام تست های رئولوژیک (نوسانی و چرخشی)، به راحتی با نیازها و کاربردهای کاربر سازگاری دارد. با رئومتر، شما می توانید تغییرات ویسکوزیته نمونه خود را از یک نقطه اندازه گیری به نقطه بعدی دنبال کنید و به سرعت بیشترین تغییر شکل، رفتار جریانی و ساختار نمونه را تعیین کنید.

MCR 72 و MCR 92 از شرکت Anton Paar رئومترهایی کارآمد جهت استفاده در آزمایشگاه و انجام تست های روتین و معمول بوده و دارای قیمت مناسبی است.

MCR 72 دارای موتور ball-bearing بوده و اندازه گیری ها را در حالت چرخشی و در برخی موارد خاص در حالت نوسانی فراهم می کند در صورتی که MCR 92 دارای موتور air-bearing بوده و اندازه گیری ها در هر دو مد چرخشی و نوسانی ممکن می سازد. وجود طیف گسترده ای از لوازم جانبی در هر دو مدل، شما را قادر می سازد که متناسب با برنامه و کاربرد خود از دستگاه استفاده کنید.

سیستم های کنترل دمایی مورد استفاده در دستگاه شامل P-PTD، H-PTD و C-PTD می باشند. نرم افزار دستگاه RheoCompass بوده که شما را قادر به انجام تست های مورد نظر و تجزیه و تحلیل داده های بدست آمده می کند.

به دلیل وجود تکنولوژی Toolmaster، تغییر سیستم های اندازه گیری به سادگی امکان پذیر است و نیاز به انتخاب نرم افزار خاص نیست. چیپ الکترونیکی این وسیله باعث انتقال تمامی اطلاعات سیستم های اندازه گیری و محیطی از جمله قطر، زاویه مخروط، شماره سریال و … به نرم افزار دستگاه می شود. در نهایت اطلاعات و نتایج بدون خطا و کاملاً قابل پیگیری به دست می آید.

0 پاسخ

ثبت دیدگاه

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
به ما بپیوندید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *