شرکت وارش شیمی بهار از سال 1386 فعالیت خود را با در اختیار داشتن نمایندگی انحصاری کمپانی Anton Paar اتریش و با هدف ارائه تجهیزات و خدمات پیشرفته آزمایشگاهی و صنعتی مطابق با فن آوری های روز دنیا آغاز نمود . این شرکت با بهره  مندی از کادر آموزش دیده و مجرب اقدام به ارائه مشاوره ، فروش و خدمات پس از فروش این کمپانی نموده است .

زمینه های اصلی فعالیت شرکت ، ارائه دستگاه ها و تجهیزات آزمایشگاهی و آنلاین مرتبط با صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، دانشگاهی و تحقیقاتی ، صنایع غذایی ، نوشیدنی ، دارویی ، پزشکی و دامپزشکی ، کشاورزی ، صنعت پلاستیک و پلیمر ، رنگ و رزین ، خودرویی ، صنایع قند و شکر ، نانو تکنولوژی ، آزمایشگاه های استاندارد و سایر مراکز تحقیقاتی و کنترل کیفیت وابسته می باشد . مفتخریم که در این راه با بهره گیری از تجربه نود ساله کمپانی Anton Paar اتریش ،توانسته ایم از طریق ارائه کالاهایی با کیفیت بالا و خدمات پس از فروش مستمر توسط کارشناسان بخش سرویس شرکت در سراسر کشور ، رضایت خاطر مشتریان عزیز را فراهم آوریم .

پاسخگویی شبانه روزی ، تأمین قطعات یدکی مورد نیاز ، طرح های مختلف سرویس و نگهداری دوره ای و به روز رسانی نرم افزار ها به صورت رایگان ، بخشی از خدماتی است که مشتریان ما از طریق واحد خدمات پس از فروش شرکت ، از آن بهره مند شده اند .

شرکت وارش شیمی بهار همواره تمامی تلاش خود را در جهت بهبود خدمات ، رضایت مشتریان و ارائه مشاوره علمی و فنی روز دنیا در خصوص محصولات خواهد نمود و در راستای رسیدن به این اهداف از هیچ تلاشی دریغ نخواهد نمود .

معرفی کمپانی Anton Paar
تأسیس 1922
مالکیت بنیاد خیریه Santner
تعداد کارکنان بیش از 2500 نفر در اتریش

 

صادرات بیش از 90% محصولات تولیدی
نمایندگان فروش 25 دفتر در سایر کشورها

110 نمایندگی در سراسر جهان

تحقیق و توسعه 20% از مجموعه در آمد سالانه
سیستم های مدیریت کیفیت ISO 9001:2008